Gisteren mochten we team 145 van de Ropa Run welkom heten op de Herstelwerkplaats. De laatste stop tot aan de finale in Rotterdam. Met nog 32 km te gaan hebben we ze uitgezwaaid en succes gewenst!

Het was leuk en we hopen ze volgend jaar weer te mogen ontvangen.